آغاز به کار
 
درباره وبلاگ


اگر ماندی قدمت بر چشم اگر رفتی باز هم خوش آمدی دلنوشته مینویسم از برای دلم
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 10568
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


نمی دانم چه می خواهم بگویم
خوب می دانم حوض نقاشی من بی ماهی است
سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : سپهر

بسم الله الرحمن الرحیم

هست کلید در گنچ حکیم


 

به نام حضرت دوست

که هر چه دارم از اوست

وبلاگی که مشاهده میکنید صرفا برای دلم برای خودم برای مردمم و برای کشورم بوجود آمده

 



مینویسم یادگاری

تا بماند روزگاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب